Nu mai căuta scuze că viața ta nu e ceea ce trebuie. Fă o schimbare, cu Stailer!

stailer


De câteva zile citesc cartea “Termină cu văicăreala și fă ceva cu viața ta” de Larry Winget, o carte care te scutură din toate încheieturile, la propriu! La început m-am supărat pe autor pentru limbajul pe care îl folosește și m-am cam regăsit în tot ce a scris. Dar mi-am dat seama că lui nu îi pasă dacă eu mă supăr sau nu pe ce spune el, ci îi pasă dacă fac ceva cu viața mea din ceea ce spune el.

Larry Winget spune că modul de distracție favorit în lumea de astăzi este văicăreala! Ne plângem că nu avem timp, că nu avem bani, că ne îngrășăm, că nu arătăm bine, că avem probleme, dar nu facem nimic în acest sens.

Mă plângeam zilele trecute că nu am timp să mă duc la un salon să mă vopsesc, iar de fiecare dată când mă uitam în oglindă îmi număram firele de păr alb și îmi spuneam cât de mult am îmbătrânit. Mă plângeam, dar nu făceam nimic în acest sens. Nu aveam timp să merg la un salon, dar dacă stau bine și mă gândesc, decât să pierd vremea să mă plâng de podoaba capilară mai bine mă programam la un salon și treaba era rezolvată.

Auzisem de platforma Stailer că a revoluționat în industria de frumusețe și că vine cu o serie de avantaje pentru noi. Doar auzisem și atât, nu știam ce implică asta și cum mă ajuta pe mine în vopsirea părului. Dacă n-ai nici tu “timp” să cauți ai detalii aici. Am căutat scuze că nu am timp să caut, când de fapt îmi era lene.

Mi-am dat seama din cartea lui Larry că nu fac decât să mă plâng că m-am îngrășat, că nu am timp, nu am bani, sunt nevopsită etc., când, de fapt, există o grămadă de posibilități prin care să rezolv aceste detalii. O posibilitate este tehnologia pe care  avem la dispoziție și care ne ajută să ne eficientizăm timpul într-un mod inteligent.

Fă o schimbare cu Stailer

Cu siguranță au fost mai multe femei în situația mea, în care nu aveau “timp” să meargă la un salon. Pentru că da, și acest detaliu face parte din viața noastră și care are un rol extrem de important. Când arătăm bine, ne simțim bine și funcționăm mai bine.

O scuză era faptul că trebuia să stau cu orele în telefon să sun de la un salon la altul pentru a găsi un loc liber și pierdeam timp prețios, așa că am renunțat. Cu Stailer mi-am dat seama că nu mai am scuze și nu mă mai pot văicări!

Este o platformă online cu care te programezi la un salon în mai puțin de 3 minute fără a mai da nici măcar un telefon. Ai parte de servicii calitative, de profesioniști cu experiență în domeniu care se axează pe nevoile clienților.

Te poți programa la orice oră din zi sau din noapte, fără niciun cost, adică nu costa bani, adică platforma este 100% gratuită.  Deci nici de asta nu mă mai pot plânge. Cu Stailer îți organizezi timpul pentru că te programezi la ora aleasă de tine, nu de agenda stilistului. Deci, nici de timp nu mă mai pot plânge.

Mi-a trebuit să mă “scuture”o carte, să-mi spună că sunt leneșă și că nu caut decât scuze ca să mă motiveze să mă vopsesc la un salon. Și am asta, cu Stailer.  Cu ajutorul lui Stailer am făcut o schimbare de look, mi-am economisit timp, bani și am avut parte și de calitate.  Deci nu mi-am mai permis să mă văicăresc de asta, când soluția era doar la un click distanță și era doar necesar să îmi doresc banal.

Eu am început schimbarea cu acest detaliu care era atât de important pentru mine, tu cu ce începi?

Contact

support@stailer.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.