Magazinul
Ikea face parte din lantul principal de magazine din Romania care ofera o gama larga
de produse, printre care si mobila. In cadrul acestui articol vom trata cauzal modelul
acestei firme, un model de succes care a starnit deosebite interese in spatiul mioritic, dar si in toata lumea.
Magazinul
Ikea a intrat pe piata din Romania in anul 2010, fiind printre principalii retaileri de mobila din aceasta tara. In cadrul acestui magazin avem de a face
cu o structura tipica unor astfel de firme internationale care se ocupa cu produse si articole de genul. Pentru a putea studia acest magazin am intreprins o vizita
ce credeam ca o sa-mi ofere o imagine mult mai aprofundata despre brandul Ikea. Inca de la
intrare, am observat structura clasica a unui spatiu de retail precum cele de mobila, care este compusa din case de marcat si
vanzatori. Acesti specialisti in domeniul lor mi-au oferit o prezentare detaliata a magazinului. Am fost interesat in
primul rand de gama de mobila de bucatarie care, conform vanzatorilor, este cea
mai variata gama de profil din tara.
Chiar daca vanzatorul mi-a prezentat o
imagine deosebita despre aceste produse, am observat o varietate de produse care
se pot gasi si la un alt reprezentant local, care nu detine astfel de preturi.
De exemplu, pentru o mobila clasica de bucatarie din cires am observat ca pretul este deosebit de ridicat fata de magazinul din localitate
care nu detine o franciza atat de mare.
Concluzionand
aceasta vizita, pot spune ca magazinul Ikea detine o deosebita gama de
produse, dar preturile pot fi mult mai mari decat in alte magazine care nu sunt de
top.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.