Tehnici de organizare la birou

Munca la birou este satisfacatoare, chiar mai mult decat ai crede. Insa are si ea nevoie de o atentie sporita. In timp lucrurile se aduna, se complica si te vezi incurcat de numeroase situatii. Asadar, tinand cont de asta ai nevoie in egala masura si de ajutoare.

Modernul impune usurinta de a folosi varii aplicatii. Iata cateva dintre acestea ce le poti avea si tu:

  1. Levo te ajuta cand vine vorba de CV. Pentru cei care au nevoie de un rezumat al carierei trebuie sa stie ca aceasta aplicatie se poate sincroniza foarte usor cu profilul pe de LinkedIn. Poti descarca totul foarte usor asa ca uita de to ce inseamna redactare. 
  2. Mail Tracker pare sa fie acel tip de aplicatie carew te ajuta sa detii si mai mult controlul situatiei cel putin cand vine vorna de emailuri. Asadar, te anunta cand acesta a fost cititl, precum si la mesaje. Este un sistem simplu care ii tine pe unii sub observatie. 
  3. Sunrise Calendar te mentine in priza cum s-ar spune, cu toate evenimentele ce se intampla peste zi. Sa ii spunem o imbunatatire cand vine vorba de acele evenimente sau pur si simplu o oarecare forma de a aduce un plus unui calendar clasic. Aici se pot include informatii din orice profil, aplicatie ce permite sincronizarea de orice fel. 
  4. Google Inbox este mai degraba specific celor care lucreaza pe email intr-un mod constant. Asadar, aceasta aplicatie vine la pachet cu functia de snooze, ceea ce face ca un email sa fie amanat. Stii poate si tu cat este de frustrant sa amani lucrurile pentru ca esti prea ocupat si in cele din urma sa uiti de ele. 
Asadar, mai ales pentru corporatisti exista o lista lunga de aplicatii care sa le ai in vedere, mai ales pentru ca te ajuta sa fii eficient. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.