Nu fac cumparaturi des, doar o data si bine

Nu merg la cumparaturi in fiecare zi pentru ca asta ar insemna sa cheltui prea multi bani si sa ajung acasa si imi dau seama ca am cumparat din nou ceea ce nu aveam nevoie. Sa fie asta o strategie de marketing sau nu dar stiu sigur ca functioneaza de vreme ce merg o data pe luna la cumparaturi majore sa spunem si nu ies fara un cos imens de produse.

Daca te gandesti in amanunt la aceasta poveste iti dai seama ca fara o strategie de marketing magazinele nu au cum sa supravietuiasca. Pana sa astepte ca omul de rand sa ramana fara detergenti si mancare ar ajunge poate la un profit prea mic. Mizand pe partea psihologica se dezvolta o intreaga strategie care sa ajute ambele parti pana la urma caci este o reactie cu doua elemente care depind unele de altele. Piata de consum trebuie sa se dezvolte si in acest sens are nevoie de stimulari.

Stiai ca magazinele pun la dispozitie cosuri mai mari de cumparaturi tocmai pentru a te influenta sa cumperi mai mult? Studiile arata ca exista imbunatatiri cu pana la 19%. Nu ne dam seama de asta insa din usurinta de a cara produsele cosul de cumparaturi mai mare inseamna o tentati-e mai este loc deci per general te gandesti ca nu ai depasit o limita.

Sau mirosul de mancare. Intri in magazin, te loveste un dove de pui la rotisor si pe principiul ca iti permiti sa iti faci poftele vei incerca cel putin o portie. Dupa care nu mai ai nevoie de cumparaturi caci tocmai ti-ai facut plinul. Dar a doua zi iti dai seama ca trebuie sa faci din nou acelasi drum catre magazin si sa o iei de la capat.

Si cand ajungi la raionul de fructe si legume le vezi atat de frumoase si parca perfecte. Totusi costa mai mult daca le-ai cumpara din pieta. De ce? Sunt stropite cu apa si asta va trage la cantar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.