Poate ca sunt lucruri pe care le-ai auzit pana acum, avand cei 7 ani de-acasa. Insa la un inalt nivel exista se pare si inalte pretentii. Ce spun mai marii chefi despre asta:
- Paul Oppenkamp spune ca in primul rand trebuie sa tinem cont de timpul de preparare. Nerabdarea unui client face ca acesta sa demonstreze, indirect, ca nu stie nimic despre complexitatea unui dish. Si nu are perfecta dreptate? Iti doresti ceva mai rapid? Prefera fast food-ul pentru ca ceva de calitate are nevoie si de timp pentru a se prepara.
- Patrizia Paglieri spune ca este foarte important sa te bazezi pe ceea ce inseamna bunul simt. De altfel este si baza in ceea ce priveste conduita intr-un astfel de local. O credem doar ca sunt si aspecte care depasesc aria de bun simt, aspecte ce tin mai degraba de tipicuri in ale societatii. Deci mai mult decat cei 7 ani de-acasa tot trebuie sa cunoastem.
- Joseph Hadad detaliaza despre asta si spune ca in primul rand conduita de bun simt conteaza. Ce vine mai apoi tine de o serie de factori care sa te faca si pe tine ca si client sa te simti bine. Spune el, decenta intr-un restaurant si mai ales unul cu pretentii inseamna sa nu vorbim la telefon prea tare, sa nu deranjam cu sonorul, sa intelegem ca este un loc public pe care il impartim cu cei din jur.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.