- Decizii corecte. Fie ca tine de o stare de fericire, stare euforica, fie ca tine de o stare de tristete o decizie ce nu este luata intr-o stare de echilibru va afecta. Iti doresti sa ti se spuna ca se va mari salariul insa nu iti vei dori sa ti se spuna ca nu se mai poate face asta.
- Este empatic. Cu totii trecem prin clipe mai mult sau mai putin placute si tocmai cand munca este necesara si nu te simti in stare de asta iti doresti un sef care sa inteleaga situatia ta.
- Sinceritatea este si ea o calitate mai ales cand vine vorba de exemplul sefului. Cu alte cuvinte acel sef care se umanizeaza in fata angajatilor, admite ca mai are multe de invatat si ca ar putea sa faca asta de la orice angajat, ca nu ii este rusine sa admita astfel de aspecte.
- Trateaza pe toti in mod egal si asta face ca gradul sau de corectitudine sa fie unul admirat. Cand gresesti esti mustrat dupa fapte insa si cand este o situatie favorabila atunci meritele sa iti fie acordate, indiferent de ce nivel esti in compania respectiva.
Si lista ar putea continua cu zeci de alte aspecte insa sa tinem cont de faptul ca asa cum nu exista un om perfect nu exista nici sef perfect.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.