Cat de important este sa te promovezi indiferent de ce nivel al businessului ai

Fie firme mici, fie firme mijlocii toata lumea are nevoie de PR-acel om sau companie responsabila "cu vorbele"- pe intelesul tuturor, adica cel care are ca sarcina promovarea imaginii brandului.

Intrebandu-te de ce ai avea nevoie de firma PR cand vine vorba de o firma mica sau mijlocie, avand in vedere poate ca bugetul nu este unul la fel de generos ca si in cazul marilor companii, afla ca faci una din cele mai mari greseli crezand ca numai cei de rang inalt isi permit asta. De fapt importanta este de orice nivel aceeasi doar ca, desigur, adaptata dupa caz.


Indiferent de ce tip de afacere ai, in spatele acestei categorizari se afla interesul de a construi un brand. Si pe scurt, oricine ai fi ai ceva de spus cu siguranta. Si daca pare atat de usor pana la urma si de la sine inteles ca tine de o nevoie absoluta in stransa legatura vine si ideea de a face sau nu singur o campanie de PR. Crezand ca ai cum sa intri in fata, sa ocupi un loc fruntas in media prin povestile si stirile ce le vei oferi ai deja asigurata partea de promovare. Din nou, gresit. E ca si cand iti tot incerci norocul de a fi captivant pentru public si din cand in cand vei veni cu anunturi in presa. Dar cum lumea nu te cunoaste nu va avea un prea mare impact ceea ce vei spune la acel moment.

Mai mult decat atat, sa ne gandim ca la inceput vei incerca sa spui in presa despre povestea ta de succes, cum ai ajuns sa iti fii propriu sef, cum ai ajuns in punctul in care esti astazi si despre planuri de viitor. Insa totul este trecator; trebuie sa vii mereu si mereu cu ceva nou si nu sa abuzezi de metoda media. Cu alte cuvinte o campanie de PR nu se bazeaza doar pe cateva articole in presa. In plus  necesita timp si disponibilitate, cuvinte bine alese si timpul potrivit pentru toate. Ai nevoie sa fii omul potrivit la locul potrivit, ai nevoie ca ceea ce faci sa fie in atentia publicului si sa existe o sincronizare intre momentul in care impartasesti stirile cu ceea ce concret faci.

Un PR pentru imm-uri este un alt segment de activitate ce il vei gasi in lista de servicii oferite de agentii specializate pe un astfel de domeniu. Indiferent de nivelul la care te afli, o firma mica, la inceput de drum, una deja cunoscuta partial publicului larg, PR-ul bine ales va face ca imaginea ta si brand-ul ce incerci sa il consolidezi sa fie asa cum iti doreai.

Daca deciziile bune te-au adus in punctul in care ti-ai dezvoltat propria afacere, daca inspiratia de moment te-a salvat de nenumarate ori in a nu ceda si a merge mai departe spiritul tau afacerist nu trebuie sa se opreasca aici ci sa se concretizeze mai departe in decizia inteleapta de a opta pentru colaborarea cu un PR.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.