Fie firme mici, fie firme mijlocii toata lumea are nevoie de
PR-acel om sau companie responsabila "cu vorbele"- pe intelesul
tuturor, adica cel care are ca sarcina promovarea imaginii brandului.
Intrebandu-te de ce ai avea nevoie de firma PR cand vine vorba de o firma mica sau mijlocie, avand in
vedere poate ca bugetul nu este unul la fel de generos ca si in cazul marilor
companii, afla ca faci una din cele mai mari greseli crezand ca numai cei de
rang inalt isi permit asta. De fapt importanta este de orice nivel aceeasi doar
ca, desigur, adaptata dupa caz.
Indiferent de ce tip de afacere ai, in spatele acestei
categorizari se afla interesul de a construi un brand. Si pe scurt, oricine ai
fi ai ceva de spus cu siguranta. Si daca pare atat de usor pana la urma si de
la sine inteles ca tine de o nevoie absoluta in stransa legatura vine si ideea
de a face sau nu singur o campanie de PR. Crezand ca ai cum sa intri in fata,
sa ocupi un loc fruntas in media prin povestile si stirile ce le vei oferi ai
deja asigurata partea de promovare. Din nou, gresit. E ca si cand iti tot
incerci norocul de a fi captivant pentru public si din cand in cand vei veni cu
anunturi in presa. Dar cum lumea nu te cunoaste nu va avea un prea mare impact
ceea ce vei spune la acel moment.
Mai mult decat atat, sa ne gandim ca la inceput vei incerca
sa spui in presa despre povestea ta de succes, cum ai ajuns sa iti fii propriu
sef, cum ai ajuns in punctul in care esti astazi si despre planuri de viitor.
Insa totul este trecator; trebuie sa vii mereu si mereu cu ceva nou si nu sa
abuzezi de metoda media. Cu alte cuvinte o campanie de PR nu se bazeaza doar pe
cateva articole in presa. In plus
necesita timp si disponibilitate, cuvinte bine alese si timpul potrivit
pentru toate. Ai nevoie sa fii omul potrivit la locul potrivit, ai nevoie ca
ceea ce faci sa fie in atentia publicului si sa existe o sincronizare intre
momentul in care impartasesti stirile cu ceea ce concret faci.
Un PR pentru imm-uri este un alt segment de activitate ce il
vei gasi in lista de servicii oferite de agentii specializate pe un astfel de
domeniu. Indiferent de nivelul la care te afli, o firma mica, la inceput de
drum, una deja cunoscuta partial publicului larg, PR-ul bine ales va face ca imaginea
ta si brand-ul ce incerci sa il consolidezi sa fie asa cum iti doreai.
Daca deciziile bune te-au adus in punctul in care ti-ai
dezvoltat propria afacere, daca inspiratia de moment te-a salvat de nenumarate
ori in a nu ceda si a merge mai departe spiritul tau afacerist nu trebuie sa se
opreasca aici ci sa se concretizeze mai departe in decizia inteleapta de a opta
pentru colaborarea cu un PR.

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.