Cum stii cand a trecut sau vine criza

Nu este prima data cand omenirea s-a confruntat cu probleme economice. Inca suntem sub semnul critic sau cel putin unele clase muncitoare inca au probleme de acest gen. Germania insa sustine ca lucrurile merg spre bine caci doamnele au inceput sa poarte fuste tot mai scurte. Cum devine lungimea unei fuste un indicator de acest fel? Explicatia vine cu logica "expunerii". In vremurile bune femeile poarta ciorapi din matase pentru ca isi permit si fuste scurte pentru a pune in evidenta asta. In schimb cand criza loveste femeile prefera sa poarte fuste mai lungi in lipsa ciorapului elegant si de calitate.

Si nu este singurul indicator de acest gen. Daca cresc vanzarile la alcool este clar semn de criza cum si numarul de cadavre nerevendicate de la morga. De asemenea cresc vanzarile la lenjerie intima cel putin in randul barbatilor cand criza nu mai este un factor deranjant. Mersul economiei nu se observa numai in cresteri sau scaderi de valori la vanzari produse si servicii ci tine si de:

  • Chelnerite frumoase cand criza obliga la orice munca pentru a supravietui. 
  • Lungimea parului in China cel putin cand a merge la coafor inseamna automat nevoia de un buget care pe timp de criza este afectat. 
  • Ofertele, pachetele promotionale. Cel putin in randul lanturilor fast food strategia este de a oferi jucarii la meniuri pentru a pastra numarul de vanzari. 
  • Consumul de popcorn creste pentru ca oamenii se retrag in cinematografe daca nu chiar vizionarea acasa a filmelor devine o chestiune frecventa ca si activitate de timp liber. E mai ieftin. 
  • Vanzarile la rujuri. Desi ai crede ca pe timp de criza scade si invers de fapt se inregistreaza o crestere pe timp de criza caci doamnele se orienteaza spre rujuri in loc de genti scumpe si pantofi pe masura.
Tipul de alimente ce cresc in vanzari sunt si ele in aceeasi lista, observandu-se tendinta de a cumpara fasole pe timp de criza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.