Si nu este singurul indicator de acest gen. Daca cresc vanzarile la alcool este clar semn de criza cum si numarul de cadavre nerevendicate de la morga. De asemenea cresc vanzarile la lenjerie intima cel putin in randul barbatilor cand criza nu mai este un factor deranjant. Mersul economiei nu se observa numai in cresteri sau scaderi de valori la vanzari produse si servicii ci tine si de:
- Chelnerite frumoase cand criza obliga la orice munca pentru a supravietui.
- Lungimea parului in China cel putin cand a merge la coafor inseamna automat nevoia de un buget care pe timp de criza este afectat.
- Ofertele, pachetele promotionale. Cel putin in randul lanturilor fast food strategia este de a oferi jucarii la meniuri pentru a pastra numarul de vanzari.
- Consumul de popcorn creste pentru ca oamenii se retrag in cinematografe daca nu chiar vizionarea acasa a filmelor devine o chestiune frecventa ca si activitate de timp liber. E mai ieftin.
- Vanzarile la rujuri. Desi ai crede ca pe timp de criza scade si invers de fapt se inregistreaza o crestere pe timp de criza caci doamnele se orienteaza spre rujuri in loc de genti scumpe si pantofi pe masura.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.