Un brand pana cand ajunge sa fie cunoscut si sa devina un nume sonor pe piata isi incearca norocul in fel si chip. Cu strategii bine puse la punct, cu modalitati de a iesi in evidenta unii ar da orice pentru a putea sa ajunga intr-un top al preferintelor publicului. Cum fac asta? Investitia in brand este o parte cruciala insa pe langa banii pe care ii vei folosi va conta cum si pe cine te bazezi in acest proces.
In ultima vreme am descoperit cu totii ca sexul vinde. Ceea ce tine de imaginea unei persoane cu sex appeal poate fi strategia de promovare. Insa mai mult decat atat cum suna publicitate pe pulpa picioarelor? Daca unii considera ca ceva maret va capta fara doar si poate atentia publicului-asa cum un autobuz cu reclama este- altii considera ca farmecul feminin depaseste orice alta forma de promovare.
Intr-un mod mai concret este vorba de inscriptia brandului dorit pe ciorapi si nu numai, pictatul pe picior a unui brand. Desigur ca in momentul in care o domnita frumoasa si eleganta se va plimba pe strada cu pulpele picioarelor la vedere va atrage priviri. Insa dincolo de asta inevitabil admiratorii se vor uita si la ceea ce acestea prezinta. Inedit? Poate insa vine cu o tenta sexuala care intr-o oarecare masura face din femei obiecte, panouri de publicitate.
Cat se castiga din asta? Cam cat ar fi un job sezonier si vine cu o serie de cerinte pentru a putea face parte din grupul acelor domnisoare care sa promoveze un brand. Si nu este un caz despre care se aude prima data caci pana acum a mai existat o campanie de acest gen, cel de tatuare pe corp a unui brand. Poate ca lipsa de idei in ceea ce priveste modalitatea de promovare este motivul insa cu siguranta ca barbatii adora aceasta strategie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.