In fiecare an luam la rand din nou si din nou aceleasi povesti nefericite a turistilor care isi strica concediul din cauza conditiilor pe care le gasesc in hotelurile/pensiunile unde si-au facut cazarea. Cu bani dati, trebuie sa supoprte daca nu vor sa piarda. Pana se ajunge la o sesizare, la o posibila amenda deja paguba pentru turist este una realizata, concediul compromis si banii dati pe o cazare nejustificata.
Ne gandim ca lipsa de informatie este cea care ii aduce pe turisti in mod repetat in acelasi loc. Daca ar sti cat de prost cotate sunt unele locuri de cazare s-ar evita din start astfel de situatii. Chiar daca in diferite moduri se pot face publice ideile, parerile despre un sejur nu este foarte greu nici sa controlezi asta in a fi vizibil pentru alti posibili pacaliti. In acest sens o campanie interesanta este demarata, pentru ca fiecare dintre noi sa devina un inspector in timpul vacantei. Cu ideea ca orice problema sesizata poate fi rezolvata, cu gandul ca atunci cand mai multi se unesc intr-un scop comun sesizarile nu vor ramane fara solutionare.
O campanie pe cat de interesanta pe atat de benefica pentru fiecare din turistii care se lovesc de experiente neplacute si cu un gust amar isi strica concediul, poate singurul dintr-un an. Un prim pas care poate va merge in punctul in care fie se decide inchiderea unui local, fie amenda usturatoare cel putin pentru ca de cate ori se plang de conditii proaste, de turisti putini si lipsa de grija a ministerului turismului de a aloca bani pentru modernizari de fapt "lovesc" in propria iamgine- turistii nu vin pentru ca nu numai conditiile proaste ii alunga insa falsa promovare duce la o dezamagire fara proportii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.